استاندار یزد:

صداقت و اخلاق مدیران مطابق با شاخص هاي انقلاب باشد

استاندار یزد در نشست با کارکنان اداره کل تبلیغات اسلامی استان با بیان اینکه صداقت و اخلاق مدیران و بازاریان باید مطابق با شاخص هاي انقلاب باشد، گفت: وظیفه اصلی تبلیغات اسلامی، مراقبت از اهداف انقلاب است.

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد، «محمود زمانی قمی» عصر چهارشنبه 30 خردادماه در آستانه روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی و سالروز تاسیس تبلیغات اسلامی به فرمان حضرت امام خمینی (ره) (اول تیر 1360) در نشستی با کارکنان اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد بيان كرد: هدف اولیه تشکیل این نهاد، اداره کردن جامعه توسط دین بود و وظیفه اصلی تبلیغات اسلامی، مراقبت از اهداف انقلاب است.
استاندار يزد با تاکید بر اهمیت موضوع تبلیغ در نهادهای دولتی و غیردولتی ادامه داد: پیام هایی مورد پذیرش جامعه قرار می گیرند که محتوای آن شفاف و صادقانه باشد.
وی افزود: برای انتقال پیام باید به ویژگی های مخاطبان و پیام رسان ها نیز توجه داشت.
استاندار یزد با یادآوری اهداف بزرگ انقلاب اسلامي از جمله اداره جامعه توسط دین گفت: در مدل حاکمیتی انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی (ره) برای تحقق این مهم نهادهای مختلفی از جمله سپاه، بسیج، کمیته امداد و سازمان تبلیغات اسلامی راه اندازی شد.
زمانی قمی در پايان سخنان خود خاطرنشان كرد: انقلاب اسلامی مدل مدیریتی اي توانمندتر و کارآمدتر نسبت به دیگر مدل ها از جمله کمونیست و امپرالیسم ارائه کرد و لازم است صداقت و اخلاق مدیران و بازاریان مطابق با شاخص هاي انقلاب باشد.
گفتني است در ابتداي اين نشست «حجت‌الاسلام والمسلمين سیدمحمد حسینی کوهستانی» رئیس اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد با ارائه گزارش عملکرد این اداره کل، راهبردهای کلان سازمان تبلیغات اسلامی را تشريح كرد.
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات