استاندار یزد در نشست مشترک با جمعی از فعالین سیاسی و دبیران و روسای احزاب و تشکل های سیاسی استان مطرح کرد؛

پیگیری های مستمر و شبانه روزی استان برای تامین آب پایدار برای استان

دکتر فاطمی به پیگیری های مستمر و شبانه روزی استان برای تامین آب پایدار برای استان اشاره و خاطرنشان کرد: ماحصل پیگیری های 15 ماهه استان، تامین مالی اجرای پروژه انتقال آب از دریا به استان به ارزش 150 هزار میلیارد تومان؛ از محل حقوق دولتی معادن است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، دکتر مهران فاطمی در حاشیه نشست مشترک با جمعی از فعالین سیاسی و دبیران و روسای احزاب و تشکل های سیاسی استان و در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما با بیان اینکه قریب به 50 قشر در استان یزد داریم گفت: یکی از برنامه های استان در دولت سیزدهم دیدار با اقشار مختلف مردم، شنیدن نقطه نظرات آن ها و تشریح فعالیت های استان است.  
استاندار یزد ادامه داد: در این راستا از ابتدای فعالیت به عنوان استاندار یزد، جلسات متعددی با اقشار مختلف استان برگزار شد و این جلسات تدوام خواهد داشت.  
وی با بیان اینکه امروز، سومین نشست با فعالین سیاسی و نمایندگان احزاب و تشکل های سیاسی برگزار شد، اظهارداشت: در این نشست ضمن پاسخگویی به سوالات این قشر، برخی از برنامه های سفر رئیس جمهور به استان تشریح و پیشنهادات آن ها برای اخذ مصوبه در سفر دریافت شد.    
استاندار یزد در بخش دیگری از سخنانش به تلاش های استان جهت تقویت ارتباط بین دولت و مردم اشاره و خاطرنشان کرد: از مهرماه سال گذشته تاکنون بیش از ۳۰ سفر شهرستانی و محله ای انجام شده و ضمن بازدید از پروژه ها به صورت مستقیم با مردم گفت و گو و مسائل آن ها احصا شد.  
وی با بیان اینکه با وجود تمام مسائل و برنامه ها، تاکنون بیش از ۸۰۰۰ ملاقات مردمی انجام شده است، تصریح کرد: در مدت ۲۶ روز از ماه مبارک رمضان، با ۵۰۰۰ هزار نفر از اقشار مختلف مردم استان دیدار و مسائل آن ها شناسایی و در دستورکار قرار گرفت.  
دکتر فاطمی در بخش دیگری از سخنانش به پیگیری های مستمر و شبانه روزی استان برای تامین آب پایدار برای استان اشاره و خاطرنشان کرد: ماحصل پیگیری های 15 ماهه استان، تامین مالی اجرای پروژه انتقال آب از دریا به استان به ارزش 150 هزار میلیارد تومان؛ از محل حقوق دولتی معادن است.  
استاندار یزد، «تامین آب پایدار» را مطالبه دیرینه یزدی ها و فصل مشترک مطالبات عموم مردم این استان خواند و اظهارداشت: یکی از مهمترین برنامه های سفر رئیس جمهور به استان یزد، آغاز عملیات اجرایی انتقال آب از دریا به استان است.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات